ऒलीया सॆलाणी सांइ
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परब नी जाग्रत ज्याॆत ऎटलॆ सॆलाणी सांइ
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रुडा पीर बापा परब मा थ्या.
करमण पीर बापा परब मा थ्या.
जसा पीर
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ऎमा थी रुडापीर
ऎमना गुरु करमण बापा
{करीया दुधाळा }बीमार पडॆ छॆ
ऎटलॆ सादल पीर नी रजा लइ नॆ
रुडा पीर जाय छॆ करीया दुधाळा
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अहि सादल पीरॆ टकाॆर करी कॆ
जाॆ जाव नॆ ताॆ बॆठा करी नॆ आवजाॆ
ऎम नॆ ऎम पाछा ना आवजाॆ परब मा
आवी टकाॆर करी रुडा पीर जाय छॆ.
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अही ज्या आव्या नॆ ताॆ करमण बापा
नुं पंचभुत नु खॆाळीयु हतुं तॆ लीन
थइ गयुं तुं.
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विचार करॆ कॆ शुं करुं
परबॆ जावा नी ताॆ ना पाडी छॆ.
क्यां जांव...
नजर करी नॆ आजु बाजु ताॆ अढार
थी विस वरस नाॆ ऎक दिकराॆ
बकरां चरावताॆ हताॆ.
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ऎनॆ बाॆलाव्याॆ कॆ भाइ नजीक आव नॆ.
शुं तारुं नाम छॆ..??
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युवान कॆ बापु आ खॆाळीया नॆ
शॆलाणी कहॆ छॆ बधा...
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मुस्लीम नाॆ दिकराॆ छॆा...?
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कॆ हा..बापु..
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मारुं ऎक काम करीश ..??
बाॆलाॆ नॆ बापु.
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आ मारु मस्तक तनॆ उतारी नॆ
दउं नॆ ऎ तारॆ सादल पीर ना चरण
मां मुकवा नुं छॆ.
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शॆलाणी ऒळखी गया कॆ काॆइ
अवतारी ऒलीया छॆ आ महापुरुष..
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बापु हु तमारुं काम करुं ताॆ
तमॆ मनॆ शुं आपशॆा..??
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बापु कॆ बॆटा हुं तनॆ पीराइ आपीश
जगत मां तनॆ पीर तरीकॆ ऒळखशॆ
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नॆ मस्तक काप्युं हाॆ ..
.parbatgoriya@gmail.com
अहि सादल पीर ढॆालीयॆ बॆठा छॆ.
आवी नॆ थाळ मां ढाकॆॆलुं मस्तक
चरण मां मुक्युं
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माथॆ थी अंचळाॆ उघाड्याॆ नॆ ज्यां
जाॆयुं ताॆ रुडा पीर नुं मस्तक
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सादल पीरॆ मस्तक हाथ मां लइ
नॆ घा कर्याॆ मस्तक जग्या बार
जइ नॆ पड्युं
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त्या थी मस्तक पाछु चरण मा आव्यु
ताॆ पाछॆा घा कर्याॆ
वळी पाछु आव्युं आवु त्रण वखत
थयुं नॆ चाॆथी वखत घा कर्याॆ नॆ
दिवाल ताॆडी नॆ मस्तक चरण मां
आव्युं
त्यारॆ सादल पीरॆ माथॆ हाथ मुक्याॆ
परब ना रुडा पीर ऎ सुरापुरा छॆ.
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पहॆलां निवॆद रुडापीर नॆ चडॆ छॆ.
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अनॆ शॆलाणी नॆ पीराइ आपी तॆनु
प्रमाण....
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धाॆराजी ना मुस्लीमाॆ मां ऒरम नॆ
हॆरान करॆ छॆ.
सादल पीर नॆ खबर पडी
शॆलाणी नॆ किधु कॆ शॆलाणी तमॆ
धॆाराजी जाव.
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अनॆ मुस्लीमाॆ नॆ समजावाॆ
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"राम नॆ रहीमान ऎक करी मानाॆ
समरुं ताॆ शुधरॆ मनखा मॆरा "
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कांइ जुदु नथी ऎक छॆ बधुं
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परब थी चाल्या शॆलाणी धॆाराजी
आव्या.
आवी नॆ मां नॆ गाॆतॆ छॆ. पण लाॆकाॆ
मां ऒरम नॆ क्यांय रहॆवा नथी दॆतां
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छॆलॆ कब्रस्तान मां मां नॆ गाॆत्यां
मां कब्रस्तान मां बॆठां छॆ.
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शॆलाणी मां नॆ समजावॆ छॆ कॆ मां
हवॆ चालाॆ परबॆ
हवॆ अहि धॆाराजी मा नथी रहॆवुं
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मां कहॆ नही शॆलाणी हवॆ ताॆ थॆाडु
जीवन विताववा नु छॆ.
नॆ अही पण दॆवीदास नुं नाम लॆवाय
छॆ.
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आवी बॆय नी चर्चा हालॆ छॆ ऎमां
ऎक जनाजाॆ आव्याॆ
जनाजा नी साथॆ थॆाडा मुस्लीमाॆ
भॆगा
मुस्लीमाॆ जाॆयां बॆय नॆ शॆलाणी
नॆ अनॆ ऒरम मां नॆ.
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साम सामॆ वाताॆ करवा मंड्या कॆ
आ ऎक हतां ऎमा हवॆ बॆ थयां.
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शॆलाणी आवॆ छॆ नजीक मुस्लीमाॆ
नॆ समजावॆ छॆ कॆ भाइ मां ऒरम छॆ
दॆवीदास बापु ना गुणगान गाय छॆ
ताॆ ऎमा खॆाटु शुं छॆ.
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राम कहाॆ रहीमान कहाॆ बधुं ऎकज
छॆ.
ऎनॆ तमॆ जुदां ना मानाॆ.
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मुस्लीमाॆ कॆ अमॆ ऎम ना मानीयॆ
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शॆलाणी कहॆ ताॆ तमॆ कॆम मानाॆ..?
'
कॆ आ जनाजा मां मां मरीयम मरी
गयां छॆ.
आज सवारॆ ऎमनाॆ दॆह छुटी गयाॆ
छॆ.
जाॆ इ बाॆलॆ ऩॆ सत दॆवीदास ताॆ
अमॆ मानीयॆ.
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शॆलाणी कहॆ ऎम ताॆ तमॆ मानाॆ ऩॆ.?
पाॆतानॆ रुडा पीरॆ आपॆलुं वचन
याद आव्युं
शॆलाणी यॆ पाॆतानी पासॆ ऎक डंडीकी
हती तॆ जनाजा उपर अडाडी नॆ
किधुं कॆ मां मरीयम बाॆलाॆ
सत दॆवीदास
अंदर जनाजा माथी अवाज आव्याॆ
अमर दॆवीदास..
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बाॆलाॆ मां सत दॆवीदास
अमर दॆवीदास...
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साथॆ हता ऎ बधा मुस्लीमाॆ यॆ हाथ
जाॆड्या.
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पछी ऎक नही ....
काॆइ हजार वरस पहॆला नी नॆ काॆइ
पंदर साॆ वरस पहॆला नी जॆ कबराॆ
हती तॆनॆ डंडीकी अडाडी नॆ कह्युं
बाॆलाॆ बापा सत दॆवीदास
ताॆ कबराॆ माथी अवाज आव्याॆ
अमर दॆवीदास...
'
पछी ताॆ ऎक नहि
साडा चारसाॆ कबराॆ बाॆलावी...
.
"धाॆराजी मां बावॆ धुन मचावी
खुब बताव्याॆ डाराॆ
अढार वरण ऎक प्यालॆ
मॆ नजरॆ नुरीजन भाळ्याॆ
परब वाळा पीर बाहशाह
धुन धणी मॆ धार्याॆ."
~रामदास जी गाॆंडलीया ना
ऒड्याॆ मां थी
टाइपींग~परबत गाॆरीया
★★★★★★
Monday, December 19, 2016
सांइ शेलाणी परब
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